مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1395 ساعت 10:512016-05-19سياسي

مجموعه "جمال آفتاب" ویژه نیمه شعبان منتشر شد


این مجموعه در 13 تراک صوتی تولید شده و در آن مصاحبه های اختصاصی رادیو میقات با : مرحوم آیت الله خوشوقت ، آیت الله ضیاء آبادی ،آیت الله جاودان ، - استاد پناهیان ،استاد رائفی پور و صحبت استاد طائب قرار دارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"،گروه فرهنگی صدای میقات برای نیمه شعبان اقدام به تولید رادیو سیدی جمال آفتاب با موضوعات زیر نموده است .

1- شناخت امام زمان : صحبتهای علما و احادیث.

توضیح حدیث مَن ماتَ و لَم یَعرف اُمامَ زَمانه 2- داستانهای صوتی :داستان پسر مهزیار و پیر قفل ساز که با امام زمان عج دیدار داشتند 3- دلایل و دوران غیبت : برای ظهور معجزه ای رخ نمیدهد و توضیح فساد و ظلم در جهان 4- دستورالعمل برای تعجیل :گناه نکردن و تضرع و خواهش از خدا برای تعجیل ظهور 5- دوران پس از ظهور : معرفی خوبیهای دوران پس از ظهور 6- ولیّ قبل از ظهور : بیان تاریخ،که حضرت مسلم ع ولی فقیه زمانش بود.

منتظرانش با او و امام حسین ع چه کردند؟؟ الان هم ولایت فقیه و امام زمان عج چنین جریانی دارد تیزر این مجموعه در 13 تراک صوتی تولید شده و در آن مصاحبه های اختصاصی رادیو میقات با : مرحوم آیت الله خوشوقت ، آیت الله ضیاء آبادی ،آیت الله جاودان ، استاد پناهیان ،استاد رائفی پور و صحبت استاد طائب قرار دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه "جمال آفتاب" ویژه نیمه شعبان منتشر شد

مجموعه "جمال آفتاب" ویژه نیمه شعبان منتشر شد